Blog

19 czerwca 2018francais

  Francuska Państwowa Inspekcja Pracy zapowiedziała, że przystępuje do kontrolowania czasu pracy kierowców pojazdów do 3,5 t na podstawie rozporządzenia z 20.07.1998 r. w sprawie godzin pracy i indywidualnej książeczki kontroli w transporcie drogowym towarów. Wytyczne dotyczące przeprowadzania kontroli czasu pracy zagranicznych kierowców pojazdów do 3,5 t zostały przekazane przez rząd

23 listopada 2017francais

Przepisy zwane Loi Macron weszły w życie 01.07.2017 r. Mają one zastosowanie do kabotażu oraz przewozów dwustronnych, nie dotyczą jedynie przewozów tranzytowych. Poza zmianami związanymi z płacą minimalną (9,76 euro na godzinę) wypłacaną kierowcom wykonującym transport na terenie Francji wymagane jest spełnienie obowiązków związanych z dokumentacją. Dodatkowe obowiązki dla firm

23 listopada 2017francais

Zgodnie z obowiązującą ustawą Loi Macron firmy transportowe, które świadczą usługi przewozowe na terenie Francji, muszą ustanowić swojego przedstawiciela na terenie Francji. Podpowiadamy, jak wybrać przedstawiciela i jaki jest zakres jego obowiązków. Kto może zostać przedstawicielem firmy transportowej? Ustawa Loi Macron daje dużą swobodę w doborze przedstawiciela we Francji. Może